Hírek ~ : A Red Bull Racing szponzorai |
A Red Bull Racing szponzorai
motorsportal.hu 2010.02.10. 19:16
A Formula-1-es Red Bull Racing csapat szerdán mutatta be új, RB6 versenygépét, melybe a jerezi tesztsorozat első napján Mark Webber ülhetett be, aki azonban technikai hiba, valamint a rossz időjárás miatt csak utolsóelőtti lett a mai tíz induló közül.
A bemutató kapcsán azonban nemcsak az autóról rántották le a leplet, hanem arra is fény derült, mely szponzorok logói fogják idén díszíteni az energiaital-gyártóról elnevezett csapatot.
Christian Horner alakulata szerződést hosszabbított a japán elektronikus társasággal, a Casióval, akik a csapatot legújabb termékük, az Edifice-re keresztelt férfi karóra népszerűsítésére használják. Emellett a tokiói multinacionális cég a gárda két pilótáját, Sebastien Vettelt és Mark Webbert is felhasználják a Casio reklámozására, hiszen a márka logója mind a versenyzők overallján, mind az általános Red Bull csapatviseleten látható.
Horner a következőképp méltatta a támogatási szerződés meghosszabbítását: „Örülünk, hogy meghosszabbítottuk a Casióval és az Edifice karórával való kapcsolatunkat. Minden, amit csapatként végzünk, azzal a célunk, hogy a leggyorsabb és a legmegbízhatóbb autót állítsuk elő a Formula-1-ben, mely szemléletmód illik az Edifice márka 'gyorsaság és intelligencia' elvéhez. Már nagyon várjuk az izgalmas, 2010-es évadot."
A Casión kívül azonban a Milton Keynes-i csapat két újabb szponzorral, az FXDD-vel és a Pepe Jeansszel is szerződést kötött.
Az FXDD online devizatőzsde cég logója az RB6-os orr-részén, valamint a versenyzők overallján jelenik meg. Bár sokaknak az FXDD név nem mond semmit, azok számára azonban mégis ismerős lehet, akik figyelemmel követik a New York Rangers hoki csapat meccseit, hiszen az FXDD ennek az NHL-beli brigádnak a hivatalos támogatója.
A Red Bull csapatvezetője, Christian Horner, a következőképp fogalmazta meg az online devizatőzsde céggel való szerződés megkötése miatt örömét: „Örömmel üdvözöljük a Red Bull Racingnél az FXDD-t. Ez egy nagyon proaktív és dinamikus szervezet, az online valuta-kereskedelem gyors és adatigényes világa pedig jól passzol a Red Bull Racinghez és a Formula-1-hez."
A fentebb említett utcai viseletet forgalmazó Pepe Jeans tavaly a Renault szponzora volt, mely társaság 2010-ben azonban a Red Bullt választotta; az 1973, Londonban alapított cég logója az RB6-os versenygépek oldalán található.
„Boldogok vagyunk, hogy a Pepe Jeanst a Red Bullnál üdvözölhetjük" - kezdte mondandóját Horner. „Ők egy fiatalos és divatos márkát képviselnek, mely remekül illik a Red Bullhoz, és már nagyon várjuk a velük való munkát."
„Nagy múltjuk van a Formula-1-ben és nagyon örülünk, hogy elsődleges partnereink közé csatlakoztak."
|